פרסום באמצעות מאמרים לקידום אורגני

פרמטר מרכזי בקידום אורגני הוא קישורים חיצוניים המפנים אל האתר שלכם. מאז שנולד כל התחום של קידום אורגני ידוע כי אחת האינדיקציות המרכזיות של מנועי החיפוש הגדולים לכך שאתר מסוים הוא "מוצלח" וכדאי לדרג אותו במיקום גבוה בתוצאות החיפוש הרלבנטיות, היא כמות הקישורים הקיימים באתרים אחרים ברשת ומפנים את הגולשים לאותו אתר. קישורים חיצוניים מצביעים על הרלבנטיות של האתר שלכם, על כך שמדברים עליו במקומות אחרים ברשת, ממליצים עליו ומפנים אליו גולשים. לכן, חלק מהותי מהקידום האורגני של האתר הוא לגרום לכך שלאתר יהיו קישורים חיצוניים איכותיים מאתרים אחרים. מטרה זו ניתן להשיג בכמה דרכים שונות, חלקן פשוטות יותר וחלקן דורשות עבודה של בעל מקצוע המתמחה בעולם הקידום האורגני. זאת מפני שקיימים כמה סוגים שונים של קישורים וקיימות כמה דרכים שונות ליצור אותם.
אתם מוזמנים לפנות אליי לקבלת ייעוץ וסיוע בהשגת קישורים איכותיים ומתאימים, באתרים מובילים הכוללות גם את כתיבת התוכן וגם את הפצתו. כאמור, פרסום מאמרים מקצועית ונכונה יכולה לעשות בתוך כמה חודשים ספורים לאתר שלכם את מה שלא הצלחתם לעשות עבורו מבחינת קידום במשך שנים.


מה זה קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא כיום האמצעי העיקרי לקידום האתר שלכם והבאתו לתודעתם של כמה שיותר גורמים רלבנטיים – לקוחות, שיתופי פעולה פוטנציאליים וכו'. אם האתר שלכם לא מקודם בצורה טובה, אתם לא באמת קיימים ונוכחים ברשת ולכן מפספסים את אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר בכל הזמנים.
בניגוד לקונספציה הרווחת בקרב לא מעט בעלי אתרים קטנים חדשים אשר עדיין לא בקיאים באופן בו תחום זה פועל, אתר איכותי ואינפורמטיבי אשר בנוי כהלכה ופועל בצורה חזקה – כל זה טוב ויפה, אך ממש לא מספיק לקידום אורגני אפקטיבי. על מנת שהאתר שלכם יעמוד בתחרות ויקודם לעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, קיים צורך לבצע קידום אורגני אקטיבי, במספר אמצעים וכלים טכניים. להלן כמה דרכי פעולה מומלצות ונושאים מרכזיים בהם מומלץ לפעול על מנת ליצור מערך קידום אורגני אפקטיבי לעסק שלכם.


פרסום באמצעות מאמרים הוא שם המשחק

חלק גדול מהאופן בו פועלים האלגוריתמיים המעצבים את האינטרנט (דוגמת אלגוריתם החיפוש של גוגל) קשור לתכנים. תוכן כתוב או מצולם, תוכן המופץ ברשתות החברתיות או בפלטפורמות תוכן מרכזיות – מדובר בעולם ומלואו, בו יש לדעת כיצד להתנהל. מפאת המגוון העצום והאינסופי כמעט של הרשת קל מאוד ללכת לאיבוד ולא באמת להצליח להנגיש את התוכן שלכם למספיק גולשים, או לקהל הגולשים הנכון. לכן, התפתחו שיטות עבודה מקצועיות בתחום זה – אתרי תוכן שונים בעלי חשיפה גדולה במיוחד בהם ניתן להציג את התוכן שלכם, פלטפורמות תוכן מתוחכמות אשר יוצרות חשיפה ממוקדת המתבססת על פילוח השוק, הפצת מאמרים מושכלת של תוכן ברשתות החברתיות ועוד. מדובר כאמור בעולם ומלואו, אך ברור לכולם כיום כי ללא מתן תשומת לב משמעותית לסוגיית התוכן, אף אתר אינו יכול להיות מקודם בצורה מוצלחת לאורך זמן. חשוב להבין כי תוכן שיווקי אין פירושו בהכרח פרסומות "פרופר". מדובר בתוכן אשר מעניק גם ערך מוסף מסוים לקורא, מכיל עובדות ואנקדוטות, טיפים מעשיים ומידע שמועיל לגולש. את כל המאפיינים הללו האלגוריתם של גוגל יודע לזהות במידה מסוימת, כך שקיים צורך לדעת כיצד לכתוב את התוכן באמצעותו מקדמים את האתר.


פרסום מאמרים באתרי תוכן

בהמשך ישיר לנושא התוכן, דרך אפקטיבית לשווק את האתר שלכם היא על ידי פרסום מאמרים לאתרים מסוימים, בשאיפה אתרים רלבנטיים אשר עוסקים בתחום הקשור לתחום עוסק גם האתר שלכם, או אתרי תוכן בעלי חשיפה נרחבת וקהל עוקבים עצום. על ידי פרסום של מאמר מסוים, לדוגמה, באתר התוכן המתאים, ניתן להשיג חשיפה לאלפי ומיליוני לקוחות פוטנציאליים, כמו גם לייצר תעבורת גלישה גדולה במיוחד אשר תוביל כמובן לאתר שלכם. כל מאמר שכזה, במידה והופץ במקומות הנכונים, יכול לתרום משמעותית לקידום האורגני של העסק שלכם.
ניתן לשלב את דרכי הקידום האורגני אותו הזכרנו כאן, כמו גם מספר דרכים מרכזיות נוספות, וליצור מערך קידום אורגני אפקטיבי אשר יניב תוצאות מהירות ויציבות יחסית בקידום האתר שלכם. על ידי חבילות פרסום באתרים הנכונים ניתן למקד את התהליך ולהפוך אותו לפשוט ויעיל יותר. בכל מקרה, הן מציאת האתרים המתאימים והן יצירת התוכן המתאים, בניית קישורים איכותיים וכו' – רבות מהפעולות הללו הן כיום חלק מתחום מקצועי לכל דבר ועניין. נדרש זמן ללמוד ולהתמקצע בתחום על מנת לעשות זאת כמו שצריך, באופן שבאמת יקדם את האתר ולא יפגע בו.